User-agent: * Disallow: / İçimdeki Dünya
<$Nereden Baksa Güzel,Nereden Baksan Güzel..div>
<$

Seni çok özledim ATAM!Sana öyle çok ihtiyacımız var ki..
div> posted by <$Pinkyt <$11:40 ÖÖ Permalink |

<$12omments:


    At <$23 Nisan, 2006 22:19a>, <$Blogger biyonikkedib>

    <$canım pinkim,hoşgeldin,manyağını eskide mi bıraktın yoksa onuda getirdinmi?

    ATAM BEN DE ÇOK ÖZLÜYORUM SENİ;SEN NE GÜZEL BİR İNSANMIŞSIN!!!p> <$ 

    At <$23 Nisan, 2006 22:31a>, <$Blogger ARZUMb>

    <$Nerdesin..
    sana sorum olacaktı canım..
    1-Çalışırken otomatikman uykum geliyor.Kalkınca ise kaçıyor.Bu ne şimdi yaa.Çok sinir bozucu.Sen ne yaparsın bu gibi durumlarda
    2-Dali bir ara senin içtiğin bir çaydan bahsediyordu.
    Bitki çayı doğanınmıydı neydi
    Adı neydi onun
    3-Nasıl geçti sınavlar
    .......
    Günümüz kutlu olsun..Bizimki güzel ve kutlu geçti..p> <$ 

    At <$24 Nisan, 2006 04:00a>, <$Blogger hellokittyb>

    <$pinkycim duyguna aynen katiliyorum. O'na cok ihtiyacimiz var!p> <$ 

    At <$24 Nisan, 2006 09:10a>, <$Blogger Pinkyb>

    <$**biyoniğim benim manyak gayet aktif bir biçimde burdada var.hatta hiç susmuyo çenesi kopasıca :)
    **Arzumcum o uyku problemi çok kötü bendede çok oluyor.Direnmekten başka çare yok.Bir ara nescafe içiyodum.İşe yaramıştı ama birgün fazla kaçırınca ağzım yüzüm uyuşmaya başlamıştı.Phyto Slim doğa marka benim çay.İçmiyorum malesef ben keşke içsemde işe yarasa birazcık.Sınavlarda valla bilmiyorum nasıl geçiyo pek ii değiller umarım kurtarılacak notlar alırım..
    **hellokitty seviniyorum aynı şeyleri düşündüğüm insanlar olunca hemde çok!p> <$ 

    At <$24 Nisan, 2006 11:31a>, <$Blogger crystalsdreamsb>

    <$pinkycimm başlığa bayıldımm:)
    bundan iyi ifade edemezdi onu..özlüyoruz ama kemiklerini sızlatanların da önüne geçemiyo muyuz acaba?p> <$ 

    At <$24 Nisan, 2006 13:35a>, <$Blogger beetlejuiceb>

    <$çok güzel söylemişsin ve her geçen sene ona olan ihtiyacımız artıyop> <$ 

    At <$25 Nisan, 2006 08:14a>, <$Blogger ibekingb>

    <$ne güzel demişsin pinky...ahhh ahhhhh...gazeteleri okudukça çıldırasım geliyoooo...Atam mahvediyoruz memleketi...p> <$ 

    At <$25 Nisan, 2006 11:04a>, <$Blogger Pinkyb>

    <$**kıristalim yok geçemiyoruz.böyle kendi kendimize üzülüyoruz ama birşey yapmıyoruz.ama yapmalıyız iş işten geçmeden
    **bilana haklısın keşke ona layık olsaydık
    **ibeking aynen benimde çıldırasım geliyor.Bizi gittiği yerde görüyorsa eğer ki biliyorum görüyor kahroluyodur sanırım.Başını öne eğdirdik Atamızın ama bizlerde burdayız herşey daha bitmedi.o rahat uyusun bizhala burdayızp> <$ 

    At <$15 Mart, 2007 22:00a>, <$Anonymous Adsızb>

    At <$12 Şubat, 2008 23:00a>, <$Blogger tatlıcadıb>

    <$Canım pinkyim.Çok özledim ben seni yaa :(

    Keşke gelsen,dönsen yine.. meraktayım çok..

    mail adresimi vereyim bi mesaj atarsan sevinirim.

    melek.mavi@gmail.comp> <$ 

    At <$21 Mart, 2008 15:22a>, <$Blogger tatlıcadıb>

    <$Canımcım nasılsın?

    Bir ses ver hadiiii :(p> <$ 

    At <$17 Nisan, 2009 15:27a>, <$Blogger tatlıcadıb>

    <$Hiççççç UNUTULMADIN! bilesin :)p> <$ 

    <$Yorum Gönder href="<$http://pinkylittle.blogspot.com/ ~ back home